Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Iqcha | użytkownik

imię i nazwiskoWeronika adresso far so good. zarejestrowany20.11.2009 @21:20:51 ostatnio na stronie11.05.2015 @20:54:48

Śpiewam, tańczę, jem pomarańcze ; )


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty5 komentarze279 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~piec2zero    02.07.2012 @23:49:39
nie mam co i czasu też nie
~piec2zero    03.04.2012 @18:48:13
werka wrzuć coś nowegoooo
~piec2zero    29.02.2012 @01:21:21
mhm plecy, mój fetysz
~ahmet22080    30.12.2011 @19:41:51
it is over. An other somone helped me . but thank you so much for intersting
~xXirekXx    26.12.2011 @18:38:27
Dzięki. Następnym razem bd lepiej : )
_______
.Staraj się pokazać innym to, czego bez Ciebie nikt by nie zobaczył. x)
*dobryizly    26.12.2011 @02:34:26
jest pieknie
sorry
balowalem jak zawsze
pogadamu jutro
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    25.12.2011 @01:37:48
bardzo ładny głos!
to sie z udek czy z serca wydobywa takie coś?
tez tak chce :D
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~ahmet22080    25.12.2011 @01:32:12
can you help me..??? very short plsssss
*dobryizly    25.12.2011 @01:29:18
obojętnie
byle śpiewało : )
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~ahmet22080    25.12.2011 @01:28:22
hi__???
*dobryizly    25.12.2011 @01:23:11
juz go słucham
jest dobry :ok:

ale zajebiste dobranoc!
jak najtrafniejsze i jak najchętniej
i jutro zlituj się nade mną i wyślij mi jakies swoje kawałki oka?
kolorowych snów ;*
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    25.12.2011 @01:17:06
polecasz?
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    25.12.2011 @01:16:37
wstyd sie przyznac ale nie : (
od jakiegos czasu mam straszne braki w muzyce i pewnie gdyby nie moj brat niczego bym nie sluchal

oka
będziemy tanczyc do dubstepu i do wszystkiego co fajne i popieprzone
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    25.12.2011 @01:14:26
dokładnie tak!
często tak mam ze jak mi sie cos podoba to po jakims czasie robi sie popularne lub komercyjne i wkurwiam sie niebywale ze juz nie jestem taki fajny i niebanalny : P
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    25.12.2011 @01:02:32
tańczysz do dubstepu?
bo ja tak
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    25.12.2011 @00:54:36
czekoladowy jest najlepszy i detronizuje wszystkie pozostałe budynie
wpadaj
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    25.12.2011 @00:52:27
ok
a budyń zrobisz? XD
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    25.12.2011 @00:47:27
ciągle mi czegos brakuje
czekaj na telefon


no i gratuluje zerwania z ceesowym nałogiem ; )
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    25.12.2011 @00:43:54
ale jutro koniecznie mięsem i wódką
inaczej pieprzę- nie świętuję
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    25.12.2011 @00:42:43
hola hola paniusiu
to juz bez logowania nie da się Ciebie posłuchac?
lipa
; )
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    25.12.2011 @00:39:48
barszczykiem
tylko barszczyk i tego bede się trzymał
a łosoś bedzie mi sie snil przez tydzień
zawsze jak go wpieprzam to zapominam przestac :/
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    25.12.2011 @00:32:06
wesołych świąt
nie jedz łososia
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    25.12.2011 @00:31:48
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~matiimateo    30.07.2010 @19:56:43
ehehehe dzięki
~torment0    26.07.2010 @21:39:47
dzięki *
_______
zależy mi na opiniach! zapraszam
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt